Re: www.gnome.org.tr (Durum Bilgisi)

Merhabalar...

Quoting Görkem Çetin <gorkem gorkemcetin com>:

> Sekilsel açidan uygun bulmadim. Yani, "biz alalim, siz kullanin" tarzi
> hosuma gitmiyor.Alt tarafi bir alan adi almak için istekte bulunuyoruz, bu
> ricaya karsi bir talepte bulunulmasi ince bir davranis degil.

Bu konuda soyle bir yol da izlenebilir sanirim. Eger agirlikli olarak
grup biz alalim diyorsa ben bunu hemen LKD ye ileteyim. Ve kendimizin
almak istedigini belirteyim.

> Sadece sesli düsünüyorum; bunun daha agrisiz-sancisiz yolu dernegin
> neden alan adini almak istedigini açiklamasi idi. Listedeki herkesin bu konuda
> fikrini belirtmeye hakki var, ancak bilgi eksikligi olunca "acaba?"lar da
> birbirini pesi sira kovalayabilir...

Sanirim kisa bir zaman zarfinda bunu aciklayacaklar. Ama dedigim gibi bunun bir
dayatma olacagini sanmiyorum. Bizim kendimizin almasina onay verirler.

> Bugün (Çarsamba) yazip gönderiyorum.

Tesekkurler. Bekliyorum:)

iyi calismalar,
Erhan Ekici