www.gnome.org.tr (Durum Bilgisi)

Merhabalar...

LKD den Turker Gulum ile konustum. Bir-iki gune kadar www.gnome.org.tr alan adi
LKD tarafindan alinmis olacak. Eger ODTU DNS yonetimi tek basina dogrudan LKD
nin bu domaini almasina karsi cikarsa elimizde TUBIDER, INETD ve LKD onayi ile
tekrar basvuracagiz. Onay yazilarinin gerekmesi durumunda haber verecegim.

LKD tek basina bu domaini alabilirse bir iki gun icinde alinacak. Alinamazsa
en gec 1 hafta icinde elimizde olacak sanirim.

LKD domaini alip yonetimini bize birakacak gibi bir durum sozkonusu. Bu duruma
itiraz eden var mi? Fikirler?

Bir hafta sonra domain bizde olacak sekilde ayni gun siteyi acacagiz.
Ben eksik kisimlari tamamlamaya calisiyorum.

Site ici arama ve Arkadasina tavsiye et kisimlarini yarin devreye alacagim.

Gnome Ekram goruntuleri kismi ise (ben yapacaktim. yetistiremedim) eksik.
Gnome 2.8 kullanan arkadaslardan ekran goruntusu rica etsem? (Onur?)

Gnome Turkiye baglantisi icin gerek sayfa ise hala eksik. Gorkem yazabilir
misin?

Baris, Gnome programlari sayfasini (simdilik temel programlar) hazirlar misin?

Bunlari tamamlayinca sitede eksik sayfa kalmiyor. Bir hafta icinde bunlari
tamamlarsak haftaya sitemiz hazir ve nazir olarak acilacak.

Cok sey istedim ama olsun:)

iyi calismalar,
Erhan Ekici