Re: konudisi - yeni turk lirasi

Size gercekten inanasim gelmiyor, efsane diye nitelendirmek istiyorum
artik. Para birimi koymak zorunda degiliz zaten. Ancak sayi gosterirken
hala yanlista israr etmenin anlami yok. strfmon tabi ki farkli calisacak
cunku int_decimal_point dogru belirtilmis yani (,). Fakat unutmayin
cikti alinirken finans ile alakali islevlerin kullanimi printf ya da
digerlerine kiyasla yok denecek kadar azdir. Bazi diller icin para
ondalik ayiraci ve sayi ayiraci farkli olabilir (ama Turkce icin degil.
Yore dosyasinda farkli belirtilmesinin nedeni cesitlilik olsun diye
degil, zaten farkli oldugu icin. Turk yore dosyasi icin durum da bariz
bir sekilde hatadir. Insanlar rakamlari neden nokta ile goruntulesinler
ki dogru kullanimi mumkun iken? Neyse zaten patch gosterilmis umarim
commit ederler, senelerden beri var olan yanlislikta duzelir. Etmezlerse
bir daha bir daha hata bildiriminde bulunuruz sorun degil.