GNOME global learn buffer

Merhaba,

Mono ve MonoDevelop ile oynamaya devam ederken kendime pet project
arıyordum ve aklıma ilginç olduğunu düşündüğüm bir fikir geldi.

Tüm Türkçe GNOME çevirilerinden, tüm çevirileri bir liste şeklinde
çıkaran ve birbirini tutmayan çevirileri bulmamızı sağlayacak, KG işinde
pratik yardımlar sağlayacak bir uygulama geliştirmeyi düşünüyorum.

GTranslator içerisine böyle bir özellik yerleştirmeyi düşündüm ama,
GTranslator bildiğiniz gibi, en basitinden, birden fazla PO dosyasını
aynı anda açamıyor. Ayrıca sanırım bu düşünce GTranslator'un amacının
biraz dışında ve ayrı bir uygulama olması daha iyi olur. Fatih?

Fikri olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
Saygılar,
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant