Bi kac terim daha..

Selamlar,

Şu terimler aklıma takılıyor. Fikirleriniz?

- fork (örn: Failed to fork)
"Çatallaşma başarısızlığı" (veya bir diğerinde: alt süreç çatallaşamadı)
diye çevirmeyi düşünüyorum. Daha iyi bir öneri var mıdır?

- child process
Sözlükte "oğul işlem" diye geçiyor ama bana "Alt süreç" daha uygun gibi
göründü..

- pipe
(orn: Failed to read enough data from child pid pipe)

- tag - etiket?

- entitiy
hem eleman hem varlık şeklinde anlamları var. Yanlış anlamadıysam &blahblah;
bir entity ve bunları varlık veya eleman olarak çevirmek pek anlaşılır
olmaz.

İyi Çalışmalar

--
Onur Can ÇAKMAK