Re: gThumb

Ben LKD listelerine kayitli degilim artik. O yuzden tasiyamayacagim.
Ancak burada bir fikir birligi saglanabilir saniyorum. Ozellikle Turkuaz
uzerinde. Ben camgobegi yerine turkuaz kullanilmasini yeglerim dogrusu.
CMYK istedigi gibi kalabilir, onu degistirmek zorunda degiliz. Magenta
konusunda da macenta olabilir pek tabi, okundugu gibi. Eger Camgobegi'ne
tamam diyenler turkuaza da tamam derlerse, cogunluk saglanmis oluyor.

Zaten terim linux org tr 'de de farkli bir sonuc cikmayacaktir ki.
Elimizde oneri yok degil, bu sefer ilginctir, karsilayan Turkce kelime
cok ve hangisini kullanalim ona karar veremedik. :)

--
Baris.
Public Key: