Re: Evolution

Merhaba

Gerçekten çok iyi olur, o zaman ben seni bekleyeyim..

İyi çalışmalar
Görkem

Erçin EKER wrote:
On Pzt, 2004-07-12 at 21:02 +0300, Görkem Çetin wrote:

Merhaba

Merhaba

KDE'deki verilere bir bakayım. Belki biraz fuzzy girdi karşılığında elimize yer isimlerinin bir kısmı geçer.

Gerekiyorsa liste üyelerinden yardım rica ederiz.

Geçen yıl up2date çevirisi yaparken birçok ülkenin Türkçe'sini
bulmuştum, Az önce redhat cvs'ininde biraz gezindim ve dosyamı buldum
(yeni çevirilerde ülkeler nerdeyse tamamen boş). biraz uğraştıktan sonra
bir liste şeklinde gönderirim

İyi çalışmalar
Görkem

Kolay gelsin.

Erçin EKER UIN: 82166138 Jabber: ercineker jabber org

On the Internet, no one knows you're using Windows NT -- Submitted by
Ramiro Estrugo, restrugo fateware com