sozluk

Merhaba,
Sozluk olarak, yeni bir belge olusturmaktansa,
(http://www.dict.org/links.html) adresindeki aç?k kaynakl? sunucu
porgramlardan birisini kullanarak her an eris,ilebilir ve standart bir
sozluk yapsak nas?il olur?

Bu sayede GNOME masaustundeki sozluk programindan da kolaylikla erisilir..

Ben TBD'nin sitesindeki sozlukle, KDE kullan?c? grubunun sitesindeki
sozlugu birlestirerek (saniyorum JDictd kullanarak) denemeler yapmistim,
oldukca kullanisli oluyor...
Eger bu programi calistiracak uygun bir sunucusu olan varsa, elimdeki
hazir sozluk dokumanini da gondereyim..

iyi calismalar,

Tamer