[Fwd: Tesekkur]

Merhaba

İlginize teşekkürler. Bu ürünlerin tamamı aslında ekip çalışmasının bir
sonucu. GNOME-Turk ve KDE Türkçe proje gruplarındaki arkadaşlar
gerçekten bazen insanüstü gayret gösteriyorlar. Sizlerin moral desteği
ile hedefimize ulaşmak daha kolay oluyor.

İçinde kişisel bilgi olmadığı tahminiyle e-postanızı bu gruplara da
yönlendiriyorum.

Tekrar teşekkürler. :-)

İyi çalışmalar
Görkem