gnomemeeting tr.po

Ceviri asagidaki adreste, 3 tane cevirilmemis entry kaldi, fuzzy'lerinde
neden fuzzy olduklarini anlayamadim. Cevirmediklerim protokoller
hakkinda teknik detaylar. Turkce rephrase etmek cok yordu, 3'unu
biraktim o yuzden.

http://bnc.liquidsun.name.tr/tr.po

Demek ki gnome-cups-manager'i da cevirmek gerekiyor
O paketi de ben ustleneyim o zaman, simdiye kadar hic ceviri yapilmamis.
OK ?

Ayrica hosting gercekten sorun degil gibi ayrica ben bu tip bir
seyi php + xml olarak yaparim saniyorum mysql veya postgresxl ile degil
Adem Alp Yildizin cevabini bekliyorum.