Re: applet = uygulamacik

Fri, 20 Feb 2004 18:29:18 +0200 tarihinde
Baris Cicek <baris@teamforce.name.tr>'nin yazdıkları:

> [...]
> ve 'uygulamacik' oldu. Ancak 'taki' diyenler , "uygulamacik ta
> olabilir" dediginden, ve 'uygulamacik' taraftarlarinin :)
> cogunlugundan dolayi applet'in karsiligini 'uygulamacik' olarak
> cevirmenizi tavsiye ediyorum. Lutfen varsa eski cevirilerinizi, ve
> ilerideki cevirilerilerde'uygulamacik' kullanin. Ben gnome sozlugunde
> de sadece tek 'uygulamacik' olarak gecirecegim.
>
> Bu arada 'factory' icin fabrika, uretici ve mimari cevirileri
> kullaniliyordu. Bunlar icinde 'uretici'yi kullaniyorum ben bir cok
> kisi de oyle sanirim. Bu konudaki fikirlerinizi de iletirseniz

Merhaba,

Ben hala çevirisini tamamlayamadığım gnome-applets dosyasında
'düzenleyici' kullanmışım, biraz daha düşününce 'oluşturucu' ve
'hazırlayıcı' daha iyi olur gibime geliyor ??

> KDE ceviricilerine de bu konuyu iletelim, belki bu mektubu kde
> listesine yoneltmek iyi bir fikir olabilir. Gerci onlara pek
> danismadik ama hala bu konuda itirazi olan varsa lutfen iletsin.

Herkesin katılımının isteneceği ayrı bir liste daha iyi olur gibime
geliyor.

> Bu arada liste icin url'leri Fatih'e tekrar ilettim, umarim o adresi
> kullaniyordur ve cevap verir.
>
> Baris.

İyi çalışmalar.

- --
Erçin EKER
UIN: 8216618
Jabber: ercineker@jabber.org

* Phaedrus wishes he could get a machine that consists of Sparc IO,
  Alpha Processors and sleek design of an SGI
<pp> And intel prices
	-- Seen on #Linux