Re: Sözlük host edildi..

On Sun, 2004-02-08 at 01:03 +0200, Onur Can ÇAKMAK wrote:
> Selamlar,
>
> Uzuun süredir gnome kullanmama raðmen bu listenin varlýðýný daha yeni öðrendim
> =). Ektekiler benim ilk çevirilerim olduðundan Extras içinden iki küçük dosyayý
> çevirdim. Dosya düzenleri doðru mu oldu emin deðilim. Lütfen kontrol edin.

Aramiza hosgeldin. :) Yolladigin dosyalara baktim. Dosya duzenleri gayet
duzgun. Ancak bir kac seyi oncelikle belirteyim. Language Team olarak
Turkish dogru ama emailini de list'in emaili yani gnome-turk@gnome.org
olarak ayarlamayi unutmussun sanirim. Bir de ceviri olarak Openoffice'de
'word processor' sanirim 'kelime islemci' olarak daha uygun olacak.

Bunlari bir de boyle duzenleyip Gorkem Cetin'e <gorkem@bahcesehir.edu.
tr> CVS'e yollamasi icin gonderebilirsin.

> PS: Sözlük için güncellemeleri bana da gönderebilirsiniz.

Sozluk guncellemesi icin gnome-glossary'nin son halinil Erhan ekici'ye
yolladim size forward edebilir onu. Bunun disinda aslinda ona bizimde
kelime ekleyebilecegimiz bir hale getirsek diye de dusunmuyor degilim.
Cunku gnome-glossary'de olmayip ama gene de herkesin ortak kullanmasi
gereken terimler var. Bir yol dusunecegim.

Bu iki paket icin adinizi gnome-tr durum sayfasina ekliyorum.

Baris.

--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php