Re: Sözlük host edildi..

On Sat, 2004-02-07 at 21:04 +0200, Erhan Ekici wrote:
> Merhabalar..
>
> JDictd sözlüğünün host problemini çözdük.
> Sözlüğe İTÜ Uzaktan Eğitim Merkezi sunucusu(Slackware bir makina)
> host luk yapıyor.

Aslinda Turgut yaparim diyordu ama neyse artik siz koymussunuz. Elinize
saglik.

> Arkadaş(Onur Can Çakmak) ricamı kırmadı yerleştirdi.
>
> Adresi:
> http://dict.uzem.itu.edu.tr
>
> portlarla ilgili bir takım problemlerimiz olduğu için bu yolu tercih ettik:)

Boylesi daha guzel olmus :)

> DB Güncellemesi nasıl yapılacak bu konuda fikri olan var mıdır?

Turgut'a cevap olarak attigim maildede belirttigim gibi bendeki gnome-
glossary'nin en son halini tr-gnome.dict olarak size yollayacagim.

bir de o ana sayfa icin bir yazi yazmistim, dikkat edilecek hususlar
gibi JDict nedir yerine :) Gorkem'e yapacagi ek var mi diye yolladim,
onun cevabini bekliyorum. Ondan cevap gelince onunla beraber .htm ve .
dict dosyasini yollarim.

--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php