Re: daha güncel po dosyasi

Merhaba

Evet, gÃrdÃÄÃm kadarÄyla dosyanÄn yeni hali benim Ãevirmek iÃin
indirdiÄim halinden daha bÃyÃk.. BÃyÃk olasÄlÄkla, yeni cÃmleler
eklenmiÅ.

Yeni dosyada olup, benim ÃevirdiÄim dosyada olmayan cÃmleleri bulmanin
kolay bir yolunu bulmak lazÄm... Bu konuda deneyimi olup da paylaÅmak
isteyen var mi? bu sorunla ilk karÅÄlaÅanÄn ben olduÄumu sanmÄyorum...

Yeni dosyada olup, sizin ÃevirdiÄiniz dosyada olmayan dosyalarÄ bulmak Ãok Ãnemli (kritik) deÄil. ÃÃnkà siz elinizdeki dosyayÄ CVS Ãzerinden yolladÄÄÄnÄz zaman karÅÄ tarafta zaten msgmerge iÅlemi yapÄlÄyor. Yani bir gÃn iÃinde aradaki fark ortaya ÃÄkÄyor. Siz de dosyayÄ yeniden 'ele alÄp' farklarÄ Ãeviriyorsunuz.

'Ãok Ãnemli deÄil' cevabÄ sizi kesmiyorsa (ki kesmemesi normaldir :-)), msgmerge ile eski ve yeni dosyalarÄ birleÅtirebilirsiniz.

Ya da belki, GTranslator'un eski dosyadan ÃevirdiÄim cÃmleleri alÄp
dosyanÄn yeni halini gÃncelleyebilme gibi bir yeteneÄi vardÄr...

Olabilir. Belki menÃlerden bulunabilir. Biraz bulanÄk bir cevap oldu ama, idare edin :-) Yine de ben sizin yerinizde olsam uÄraÅmazdÄm. Kendim webden yenilenmiÅ dosyayÄ bir gÃn sonra indirir ve kalan Ãevirileri tamamlardÄm.

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem