daha güncel po dosyasi

31-08-2004 SalÄ gÃnà saat 18:47 sularÄnda, GÃrkem Ãetin dedi ki:

> Merhaba
>
> DosyanÄn orjinali (pot sonekli hali) internette var. DolayÄsÄyla son
> deÄiÅiklik tarihi ile elinizdeki dosyayÄ karÅÄlaÅtÄrÄrsanÄz sonuca
> varÄlabilir diye dÃÅÃnÃyorum.
>
> Äyi ÃalÄÅmalar
> GÃrkem

Evet, gÃrdÃÄÃm kadarÄyla dosyanÄn yeni hali benim Ãevirmek iÃin
indirdiÄim halinden daha bÃyÃk.. BÃyÃk olasÄlÄkla, yeni cÃmleler
eklenmiÅ.

Yeni dosyada olup, benim ÃevirdiÄim dosyada olmayan cÃmleleri bulmanin
kolay bir yolunu bulmak lazÄm... Bu konuda deneyimi olup da paylaÅmak
isteyen var mi? bu sorunla ilk karÅÄlaÅanÄn ben olduÄumu sanmÄyorum...

Ya da belki, GTranslator'un eski dosyadan ÃevirdiÄim cÃmleleri alÄp
dosyanÄn yeni halini gÃncelleyebilme gibi bir yeteneÄi vardÄr...

iyi ÃalÄÅmalar,
Tamer