Re: GNOME-Turk Sitesi (Sablon)

Merhabalar...

Gorkem, belirttigin konuda seninle hemfikirim.
Gerekli degisiklikleri yaptim, bir iki renk degistirdim, yeni linkler ekledim.

http://www.uzem.itu.edu.tr/~galileo/gnometurk/

Eklenmesini istediginiz, begenmediginiz yerleri lutfen belirtin.
Son degisklikleri cuma yapacagim. Icerik hazirlayacaklardan C.tesi ve
pazardan once yetistirebilecekler hemen yollayabilirler.

iyi calismalar,
Erhan Ekici