Re: GNOME-Turk Sitesi (Sablon)

Erhan Ekici wrote:
Merhaba arkadaslar,

Toplantida konustugumuz Ãzere Gnome-Turk sitesi icin bir
sablon hazirladim. Cumaya kadar gorus, oneri ve elestirilerinizi
belirtirseniz sevinirim. Yeni bir sablon yapmak gerekebilir:)
Cumartesi gunu bana ulastirilacak olan icerikleri de yerlestirip
pazartesi sabahi sitemizi calisir duruma getirmeyi umuyorum.

(Icerik gonderecekler icin bkz: Gorken Cetin'in epostasi)

http://www.uzem.itu.edu.tr/~galileo/gnometurk/

Merhaba

Acaba tepedeki baÄlantÄlar ile soldakileri yer deÄiÅtirsek mi? ÃÃnkà Ãnemli kÄsÄm (durum sayfasÄ, sÃzlÃk, iletiÅim vb) tepede duruyor, ama daha az Ãncelikliler ise solda. Normalde sayfaya ilk bakan kiÅi (Ãrn. ben) hemen soldaki menÃlere gitme eÄiliminde. DolayÄsÄyla sol kÄsÄm yerelleÅtirme ile ilgili baÄlantÄlarÄ iÃermelidir diye dÃÅÃnÃyorum.

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem