Re: Gnome-TR toplantisi

On Tue, 2004-08-10 at 11:04 +0300, Enver ALTIN wrote:

> Bebek'deki Gloria Jeans Coffees, manzarasi ve rahat ortamiyla tek
> geciyorum, ayrica wireless LAN[1] olanagimiz da var benim gibiler icin.

Guzel bir yere benziyor, umarim sakin olur.

> Daha once LKD icin hazirladigim ve GNOME website tasarimindan araklanmis
> bir tasarim vardi. Bugun icerisinde upload ederim, uzerinde konusmaya
> baslariz.

> Katiliyorum. Bunun disinda, GNOME 2.10 surecine kadar uygulamalarin
> buyuk kismini cevirmeyi basarabilirsek, artik belgeleri de cevirmeyi
> dusunmeye baslayabiliriz.

Belgeleri cevirmek onemli. Fakat yeni kana ihtiyacimiz olacak. Cunku
normal uygulamalar da yerinde durmuyor. Aslinda belgeleri cevirsek daha
iyi cunku onlar daha az degisiyor. :) Sayfamizi ayaga kaldirirsak
insanlari cok daha hizli yonlendiririz sanirim. list'e uye ol, soru sor,
cogu insana yuk geliyor biliyorum.

> Iyi olabilir.

> :)

Bunun icin de bir yer bulalim zamanla yollayabilecegimiz bir yer.
Bittiginde listeye iletirim.