Re: gconf

On Sat, 2004-04-10 at 15:35, Enver ALTIN wrote:
> Merhaba,

> Görkem, izninle bunu sorgulamak istiyorum. Bu kuralın nereden geldiğini
> de bilmiyorum ve bana çok anlamsız geliyor.
>
> Dosyaların CVS'e gönderilmesi konusundaki çalışma biçimimiz bireylere
> fazla bağlı, bu işi kendi kendini götürebilecek kurumsal bir yapıya
> dönüştürmemiz gerek.
>
> Ben dosyaların doğrudan listeye gönderilmesini daha doğru buluyorum, bu
> sayede listeye üye olan kişilerden _isteyenler_ gönderilen dosyayı
> inceleme ve olası hataları yakalama fırsatı bulabilirler. Bu da doğal
> [...]
Şahsen aynı kanıda olduğum için listeye göndermiştim. Debian
Türkçeleştirme projesinde de yer alıyorum ve orada Recai'nin uyguladığı
yöntem de (svn) oldukça iyi bence...

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

This is a digitally signed message part