Re: Guncellemeler: gtk+ gtk+properties

On Fri, 2004-04-09 at 21:43 +0300, Erçin EKER wrote:

> ben çevirinin sonuna geldim, bu arada gnome-control-center aracığı ile
> açılan yapılandırma uygulamalarının çevirileri hangi paket içinde
> bazılarında taglar (<b></b>) yanlış olduğu için yazılar kalın değil ve
> taglar da görünüyor, bu arada nautilus ta "yerler" menüsünde
> "_Bilgisayar" ve "_Başlangıç" şeklinde olmuş.

Tamam. Simdi kontrol ediyorum bunlari. Cok tesekkurler.
Unutmadan, bu tip animsaticilar icin (mnemonic) de bir sozluk
olusturmayi dusunuyorum. KG grubu olarak. Ancak anladigim kadariyla daha
yeterince bu ise isinan yok. Bu sozlugun amaci belli kelimeler icin
standart animsaticilari belilemek. Yani Dosya'da D vs.

O yuzden su cevirileri oturttuktan sonra, o isi de unutmayalim
biliyorsunuz hizlandirici tuslar masaustu kullanimi olaganustu
arttiriyor.

Baris.

--
Gnome-Turk