Guncellemeler: gtk+ gtk+properties

Gtk+ (Baris Cicek) ve Gtk+-Properties (Baris Cicek) cevirileri CVS'e
gonderildi arkadaslar. Tesekkurler.

Gnome 2.6.1 icin %100 olmak icin kollari sivamaya cagiriyorum herkesi.
Oncelikle herkesin cevirdigi paketleri kontrol etmesini rica ediyorum,
string freeze ihmalleri olmus sanirim bir kacinda, onlari duzeltelim.

gcalctool-Burçin Dönmez
gnopernicus-Burçin Dönmez
gok-Burcin Donmez
gucharmap-Burcin Donmez
gconf-Gurkan Aslan
glib-Onur Can Çakmak

Paketlerini ceviren arkadaslar kontrol ederlerse sevinirim. Cogundan tek
tuk bulanik, cevirilmemis dizge var.

Sonrasinda acik yaralarimiz var onlara el atalim.

gnome-applets - Tamer Sezgin veya Ercin Eker lutfen bir sonuca varip
hanginiz ceviriyorsa bu paketi acikliga kavusturalim.

Sami Onur Zaim'in paketleri var, artik daha fazla cevap vermesini
beklemiyelim diyorum. Umarim Onur anlayisla karsilar. Asagidaki
paketleri birisi ustlenebilir:

gnome-netstatus (95)
gtksourceview (184)

Bunun disinda bir de sahipsizler var:
gnome-desktop (95)
gnome-utils (368)
libgtop (322)

Burada yazdiklarim hep durum sayfasindan aldigim seyler o yuzden lutfen
sık sık durum safyasini kontrol edin.

Baris.

--
Gnome-Turk