Re: Guncellemeler: gtk+ gtk+properties

On Cum, 2004-04-09 at 20:16 +0300, Baris Cicek wrote:

> gnome-applets - Tamer Sezgin veya Ercin Eker lutfen bir sonuca varip
> hanginiz ceviriyorsa bu paketi acikliga kavusturalim.

ben çevirinin sonuna geldim, bu arada gnome-control-center aracığı ile
açılan yapılandırma uygulamalarının çevirileri hangi paket içinde
bazılarında taglar (<b></b>) yanlış olduğu için yazılar kalın değil ve
taglar da görünüyor, bu arada nautilus ta "yerler" menüsünde
"_Bilgisayar" ve "_Başlangıç" şeklinde olmuş.

This is a digitally signed message part