KDE Turkcelestirme'den Ileti Var (fwd)

Merhaba

Oncelikle ilginize tesekkurler. Orutbag ve sanaldoku kelimeleri GNOME ve KDE
icinde bulunmuyor. Bunlar Fedora'nin menulerinde var. Konu aslinda dogrudan
KDE ve GNOME yerellestiricilerini degil, Fedora cevirisini yapan kisileri
ilgilendiriyor.

KDE ve GNOME cevirilerinde Internet ve web kelimeleri sirasiyla internet ve
web olarak cevrilmistir.

Eminim ki Fedora menuleri konusunda calisan kisi(ler) bu konuda bir aciklama
yaparlar. Ben de ne soyleyeceklerini cok merak ediyorum.

Not - Kullandigim makinenin gecici Turkce sorunlari nedeniyle asagidaki
metni de Turkce karakterlerden arindirip gonderiyorum.

Iyi calismalar
Gorkem