Re: terimlerin cevirileri

On Sat, 2003-06-28 at 23:40, Sinan Can Imamoglu wrote:
> (gnome word list ile ilgili)
>
> Sz edilen alma uzun sredir gnome-glossary.po dosyas biiminde
> duruyordu, bu sayfada da herhalde onu temel almlar ve geniletip daha
> ayrntl yapmlar. Bu dosyann nemli bir blm evrilmi durumda,
> eviriyi yapacak kii ondan yararlansa iyi olur herhalde. Oradaki
> terimlerin bir ou da TDK terimleri arasnda vardr herhalde,
> olabildiince onlardan sapmayalm derim.

gnome-i18n diye bir module oldugunu bilmiyordum, ve oradaki glossary'de
tam bunun icinmis zaten. Sanirim onu biraz daha guncellemek lazim. En
son cvs version'unda 110 tane tercume edilmemis terim vardi. Ayrica
mevcut tercumeleri de tekrar gozden gecirmek lazim. Sayet "programcik"
diye cevirdigimiz/kullanilan "applet"in tercumesi "aplet" olarak
yapilmis. Birde su yolladigim stylesheetlerde olupta orada hic olmayan
kelimeler var. Onlari da unutmamak lazim.

Ben mevcut olan ceviriyi bir daha gozden geciricem. Tartismali
olabilecekleri list'e gonderirim. Eklediklerimi de artik cvs add'e kimi
yetkisi varsa ona gonderirim ekler. Ama onemli olan zaten ceviri
yapanlarin onu kullanmasi, o kisilerde burayi takip ediyorlardir
saniyorum.

--
Baris Cicek
Info System