Re:=?iso-8859?q?=20Lug=E2t?='it-=?iso-8859?q?T=FCrk?=

(Bana söylendiyse) Ne yazık ki yarın yazın bu işe zaman ayıramayacağım
tek bölümüne giriyorum. Bir ilâ üç hafta dinlencede olacağım ve
bilgisayara erişimim olmayacak (götürsem de İnternet olmayacağından
gereken bilgilere ulaşamam). Ama ben dönene dek işi halledecek biri
çıkmazsa tabii o zaman başlarım. Bu tür programlar yazma deneyimim
olmadığından öğrenerek ilerlemem gerekecek ve yazmam biraz yavaşlar. Yine
de kolay bir iş olduğu için fazla uzun sürmez herhalde. Bu arada yarın
gideceğim için burayı da tâkıb edemeyeceğim.

--
http://www.fastmail.fm - Or how I learned to stop worrying and
                          love email again