Re: gtk2 posu

On Sun, 2003-02-09 at 17:00, erkan wrote:
Fatih Demir yazmış:
> Dosya CVS'e cimitlenmistir - amma daha bir *gnome-2-2* bransi yoktur
> Gtk+ icin, yani direkmen HEAD bransina cimitledim dosyayi, oradaki
> belirtilen brans yok daha... amma po dosyalari gönderirken lütfen,
> lütfen gnome-turk@gnome.org <mailto:gnome-turk@gnome.org> listesini de
> haberdar etseniz ya önceden hangi dosyayla alakali ugras verdiginize
> dair, oldi mi? :-)

Aslında bir yönde haklısın. Insan 2 emekli oluyor.

Ozaman şöyle diyem:

http://www.gnome.org/start/2.2/notes/rninstallation.html

Yukardaki adresdeki bütün herşey sırası ile yakın takıbe alındı.
(Enson  "libwnck" pakedinde kalındı. Onun altındakilere daha başlamadım.)

O listenin altındaki paketlerin PO dosyalarını %100 olarak paketlemeyi
hedefliyorum (Bu hafta içinde). Eğer başka bir arkadaş cevirdiyse veya
ugrasıyorsa, banada bildirirseniz hemen not alırım ve uğraşmak zorunda
kalmam. Yok kimse uğraşmıyorsa öyle yada böyle (bir şekilde) o paketler
mümkün oldugu mertebede yüksek bir oranda Türkçe desteği verilmiş
şekilde paketlenecek.

Güzel :-) Po dosyalarini bana göndermeyi unutma amma, oldi mi? Görkem mesela ggv göndermisti coktan, o da senden miydi yoksa onun kendi yenilemesi mi idi?!