Re: gtk2 posu

Dosya CVS'e cimitlenmistir - amma daha bir gnome-2-2 bransi yoktur Gtk+ icin, yani direkmen HEAD bransina cimitledim dosyayi, oradaki belirtilen brans yok daha... amma po dosyalari gönderirken lütfen, lütfen gnome-turk@gnome.org listesini de haberdar etseniz ya önceden hangi dosyayla alakali ugras verdiginize dair, oldi mi? :-)

Yoksa yeniden cakisma olayi olmasin - Arman, senin hasimdi Gtk+ yaptigini hic elmegini alana kadar mesela bilmiyordum simdi, heh...