Re: gtk2 posu

Fatih Demir yazmış:
> Dosya CVS'e cimitlenmistir - amma daha bir *gnome-2-2* bransi yoktur
> Gtk+ icin, yani direkmen HEAD bransina cimitledim dosyayi, oradaki
> belirtilen brans yok daha... amma po dosyalari gönderirken lütfen,
> lütfen gnome-turk@gnome.org <mailto:gnome-turk@gnome.org> listesini de
> haberdar etseniz ya önceden hangi dosyayla alakali ugras verdiginize
> dair, oldi mi? :-)

Aslında bir yönde haklısın. Insan 2 emekli oluyor.

Ozaman şöyle diyem:

http://www.gnome.org/start/2.2/notes/rninstallation.html

Yukardaki adresdeki bütün herşey sırası ile yakın takıbe alındı.
(Enson  "libwnck" pakedinde kalındı. Onun altındakilere daha başlamadım.)

O listenin altındaki paketlerin PO dosyalarını %100 olarak paketlemeyi
hedefliyorum (Bu hafta içinde). Eğer başka bir arkadaş cevirdiyse veya
ugrasıyorsa , banada bildirirseniz hemen not alırım ve uğraşmak zorunda
kalmam. Yok kimse uğraşmıyorsa öyle yada böyle (bir şekilde) o paketler
mümkün oldugu mertebede yüksek bir oranda Türkçe desteği verilmiş
şekilde paketlenecek.

erkaN