Re: Valla Yazik ne diyeyim. Lutfen okuyun.

Hmm, o MDK tercüme olayini gerci birazcik ilginc buldum; amma birazcik ahmak kacabilir, amma nerde olduguna bagli: önemli bir yerde mi geciyor o tercüme?!

O gnome ppp paketinin eski tercümesi degismediyse, belki benden bile olabilir hehe... amma o paket nerede ki bu günlerde?!