Valla Yazik ne diyeyim. Lutfen okuyun.

Selamlar
Şu anda mandrake linux 9.1 beta 2 kullanıyorum . şu gnome ppp ye bir bakayım
dedim bakmaz olayım. Birde ne gördüm. Çeviri işini bazı arkadaşların sırf
laf olsun torba dolsun diye yaptığını ve bu işin bazı arkadaşlar için
önemini henüz kavratamadığımıza bizzat şait oldum. Aynen Connect tuşu şu
şekilde çevrilmiş "Bağlansana be" evet aynen böyle isteyene cdleri yollarım
kurusun kendi gözleri ile görsün.
Birde 10 dk önce Mandrake Çevirileri içerisinde bir taneye rasladımki bu
maili yazdıracak kadar sınırı aştıran o oldu.
Fatih şu Gnome ppp inşallah düzeltmişsinizdir son uğraşlar sırasında!
Evet mdk içinde bulduğum çevirmen arkadaşın mizah kültürünü yorumsuz
yansıtıyorum.

msgid "There seems to be a problem..."
msgstr "Bir sorun var gibi...Bah sen alt kattaki siyah şapkalı göbekli
arkadaşa sor iyisimi "

Saygılarımla
Ömer Fadıl USTA

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.