Re: nautilus?

On Wed, 2003-02-05 at 13:05, Görkem Çetin wrote:
Sal 04 Þub 2003 20:55 tarihinde, Barbaros Ulutas þunlarý yazmýþtý:
> Merhabalar gnome-turk,
>
>   ya görkem, nautilus'u çevirmiþtim gibi hatýrlýyorum, yanlýþ olmasýn.
>   yani liste þu an elimde yok, ama fatihe bi sor derim. yanlýþ
>   hatýrlýyo olabilirim.

Nautilus'u çevirip gönderdin deðil mi Fatih'e? Fatih CVS'e yollamýþtýr, ben de
CVS'ten alýp üzerinden geçmiþimdir o zaman.. Aradan bir gün geçse sorun
olmaz..

Durum böyle mi?

Yok, durum öyle degil, bambaska ;-)

Barbaros bana Nautilus ile alakali 2-3 dosya göndermisti, amma onlarin hepsi nautilus add-onlariyla alakali (nautilus-rpm falan filan iste...), yani Nautilus'un kendisiyle alakasi yoktur gönderdigi tercümelerinin. CVS'teki Nautilus tercümesi senindir Görkem, bir-iki revision önceki de senindir. Alles klar? :-)