Re: gnome-utils (gnome II rc II )

On Tue, 2003-02-04 at 17:53, Görkem Çetin wrote:
> Başka türlü gönderme yöntemi varsa onu henüz bilmiyorum.

Genelde yöntem şu şekilde işliyor: Üzerinde çalışmak istediğin paketlerle
ilgili kısa bir e-postayı listeye gönderip, herkesin bilgilendiğine kanaat
getirdikten sonra çalışmaya başlayabilirsin. Genellikle Fatih ya da ben halen
kimin dosya üzerinde çalıştığını biliyoruz (bazen gözden kaçsa da ... :-)

Eheuehehe, normalde gözden öyle seyler kacmaz da, ara sira gözlükleri cikariyoruz da, herhalde ondan dolayi gözden kaciyor bazen dosyalar, dimmi Görkem? ;-) Cimit olayini cogunlukla benim (Görkem? Son zamanda sen cimit olayini üstlenmis miydin?!) elimden gectigi icin genellikle dosyalardan haberimiz oluyor da...

Po dosyasını bana ya da Fatih'e (kabalak@gtranslator.org) gönderebilirsin..

Richtig :-)