Re: gnome-utils (gnome II rc II )

Sal 04 Şub 2003 14:26 tarihinde, erkan şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> listeye ilk defa yazıyorum.
>
> Gnome-utils paketinin çevirisi bitti.
> Onu atıyorum listeye.

Selamlar

> not:
> Daha önceden birisi üstlendiyse çok çok özür.

Estağfurullah :)

> Başka türlü gönderme yöntemi varsa onu henüz bilmiyorum.

Genelde yöntem şu şekilde işliyor: Üzerinde çalışmak istediğin paketlerle
ilgili kısa bir e-postayı listeye gönderip, herkesin bilgilendiğine kanaat
getirdikten sonra çalışmaya başlayabilirsin. Genellikle Fatih ya da ben halen
kimin dosya üzerinde çalıştığını biliyoruz (bazen gözden kaçsa da ... :-)

Po dosyasını bana ya da Fatih'e (kabalak@gtranslator.org) gönderebilirsin..

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş