po çeviri sistemi

Merhabalar gnome-turk,

  gnomeicu ve totem için hem ben hem de baska arkadaslar çeviri
  yapmisiz. mesela gnomeicu için arman ve ben, totem için caner ve
  ben.
bu tip sorunlar, hem kisitli olan zamana hem de emege zarar veriyor.
çeviri isini bundan sonra daha dikkatli yapmak lazim. ben bu iste bir
sistem oturtmak gerektigini düsünüyorum.

fatih, sen bir ayar yapsan da mesela gnome için dosyalari sen
dagitsan? ya da baska bir formül bulsak? örnegin 200k civari po dosya
arsivleri hazirlayip isteyenlere bu sekilde gönderebilirsin. ya da
sayi olarak mesela 5 po bi adama, baska 5 po baska adama filan. (simdi
adam dedim diye erkekegemen öneri seyi demeyin:P)

sen bilirsin daha iyisini, ama bu çakismalara bir son versek iyi olur.

--
Görüsmek Üzere,
 Barbaros                          mailto:barbaros@ekolojikpolitika.org