po çevirme sistemi

Merhabalar gnome-turk,

  gnomeicu ve totem için hem ben hem de başka arkadaşlar çeviri
  yapmışız. mesela gnomeicu için arman ve ben, totem için caner ve
  ben.
bu tip sorunlar, hem kısıtlı olan zamana hem de emeğe zarar veriyor.
çeviri işini bundan sonra daha dikkatli yapmak lazım. ben bu işte bir
sistem oturtmak gerektiğini düşünüyorum.

fatih, sen bir ayar yapsan da mesela gnome için dosyaları sen
dağıtsan? ya da başka bir formül bulsak? örneğin 200k civarı po dosya
arşivleri hazırlayıp isteyenlere bu şekilde gönderebilirsin. ya da
sayı olarak mesela 5 po bi adama, başka 5 po başka adama filan. (şimdi
adam dedim diye erkekegemen öneri şeyi demeyin:P)

sen bilirsin daha iyisini, ama bu çakışmalara bir son versek iyi olur.

--
Görüşmek Üzere,
 Barbaros                          mailto:barbaros@ekolojikpolitika.org