Re: Gimp -Alper Ersoy

Selam,

> Yapar yapmasina ama kendisini The GIMP cevirisi yuzunden kotu hissediyor.
>
> Pek cok terimi kendime gore Turkce'ye cevirdigimi hatirliyorum. Bence
> en iyisi The GIMP'e bastan baslayip Krita ile paralel olarak cevirmek
> (buyuk ihtimalle terim@linux.org.tr denetiminde). Aksi halde kendimi
> cok kotu hissederim.

Bence gayet uygun. Aslinda bazi terimler icin cok guzel karsiliklar
buldugunu hatirliyorm. Bu kelimelerin TBD sozlugune olmadigini da
biliyorum (calisma grubu icinde, tum sozlugu bastan asagiya 3 gunde
taradigimiz icin az cok bellegim var).

Gercekten Krita ve Gimp'in uzerinden gecmen harika olacaktir.

Boylece Fatih'in sinirlerini de bir olcude yumusatiriz. :))

Sana ozelden Krita'yi ulastiriyorum.

--
Gorkem