Re: Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor! OHAL:22-30.7. ;-)

On Wed, 2002-06-12 at 22:00, Ozgur Dogan GUNES wrote:
> Selam Simdiden hos geldin :)

Simdiden hosbulduk gibi ;-)

> Pekala. Sen istanbul'a gel, gerisini bana birak. Istanbul haricindeki sehirlere karismam ama #:-)

Heh, guzel, iste burada bir puf noktasina gelmis gibiyiz, zira sadece
Istanbul'da degil, birazcik da baska yerlerde gezmek istiyoruz, yani
biraz daha fazla Istanbul disi arkadaslarimiz da ortaya cikabilir - Hadi
bakalim, gorelim sizi :-)

> Cuma aksami Kadikoy, Cumartesi Taxim / Besiktas civarlarinda barin hepsini teker teker
> gezeriz uygun olursa :) Gerekli irtibat vardir zaten sende :-))

Hmmm :-) Dedigim gibi, oyle seyler de guzeldir da, birazcik daha fazla
Turkiye'nin guzel ve OBUR yanlarini da gorsek de guzel olmaz mi?! Yani
sirf oylesine dolasmak degil, biraz da Trekking yapcaz da, onun icin
Trabzon aboneli gibi -- heh, acaba neden *lalala* ;-) Yani soyle karisik
doga turistleri, turist, kabalak vs. turnesi olacak bu is :-)

> görüsürs
> Ozgur
> ozgur@debian-tr.org
> ummm ozgur@kabalak.net  =)

Ohh, birisi yeni Eposta adresini unutmamis gibi -- masallah @kabalak.net
giderek yayilip, cogaliyor Internet'te ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>