Re: Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor! OHAL: 22-30.7. ;-)

Selam
Simdiden hos geldin :)
Pekala. Sen istanbul'a gel, gerisini bana birak.
Istanbul haricindeki sehirlere karismam ama #:-)

Cuma aksami Kadikoy,
Cumartesi Taxim / Besiktas civarlarinda barin hepsini teker teker
gezeriz uygun olursa :)
Gerekli irtibat vardir zaten sende :-))

görüsürs

Ozgur