Re: KDE'cilerin durumu & Gorkem'in felsefesi :-)

On Sun, 2002-06-02 at 13:48, Ömer Fadýl USTA wrote:

> Ben burada bu isin tiriyakisi olan kisileri rahatlikla sayabilirim. en
> azindan ben bu isle baya uzun zamandir ugrasiyorum.[ 1999 baslarindan beri
> [MDK icin]] ve eger bunca sene hala listede olan ve aktif olan arkadaslari
> gordukce bunun bir hobiden cok bir tiriyaki isi oldugunu cok daha iyi
> anliyorum :-))

Gunluk tercume oranini o zaman ogrenmek istemem, heh ;-) Gazetelere
manset olacak durumlar var gibi ortada: "Tercumatorluk virusu Turkiye'de
giderek daha fazla yayginlasmaya basladi. Eyvaaaah!!!" ;-)

> Yaw sen degilmisin biyoloji okuyan ya otur bir kopyani cikart [ hos gerci 2.kabalak zararli olur :-)) ].

Heh, 2.nci bir kabalak ile dunyayi ele gecirecegim bellidir, degil mi?!
;-) Fakat bizim burada okurken yekin gunlerde neler yaptigimizi
zannediyorsunuz hahahhehehe -> insan kopyalamalari eylemleri :-)

> veya soyle adam akill birseyler icat et parayi kir bizleri oraya getirt[ucak parasi senden olacak] :-)

Uah, oyle durumlara gelsek bir, heh, bilmem, o zaman beni karibik
adalarin birisinde bulabilirsin gibimine, amma buralarda olmam gibi ;-)

> Benim gibi hala liseson ogrencisi olan arkadaslar bu 14 gun icinde ruh misali olacaklar.
> ( hain OSS hain sistem ) ama yinede elimden geleni GNOME ici yapacam.

Tabii, OSS vs. bu tercume islerinden cok dhaa onemlidir, okumak gibisi
yok, o tercume isleri bunlarin yaninda arka plana itilecektir. Bakalim 2
hafta sonra bir ruhlardan yeniden dogma olusacak midir...

> Bu arada ee kabalak bak ben tutkularimdan vazgecemiyorum yine Mandrakeyi
> %100 yaptim. Ree Ree Ree Raa Raa Raa MDK MDK cok yasa [ mali krizden
> insallah kurtulmuslardir :-(( ]

Fanatik bir MDK taraftarina benziyor bu kisi ;-) Belki yakinda MDK
marsini da yazmaya baslar ya, heh ;-)

> Sira GNOME u %100 yapmakta. Ne dersin yaparmiyiz ?[ bu 2 hafta bana muddet
> ver hatta 3 hafta 1 haftada oss de yasayacagim soku atlatmak icin bu senen
> hic bir yeri kazanabilecegimi dusunmuyorum :-<  ]

Tsts, tipik karamsarliklari "Move to Trash" yapma zamanidir tam ->
motivasyon zamanidir simdi, birazcik daha iyimser dusunun bakalim.

> Fatih ben bu konuda cok yazi yazdim . ama gele gele en  fazla 20 30 arasi
> kisi geldi bunu konusmustuk seninle. Gorkem abi belki sen okumamissindir.
> http://www.linux.org.tr/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=9
> bu en basitlerinden biri. bircok portalda ayni sekilde ve hatta daha uzun
> bir cok makale yazdim. ama zor toplaniyor adam. (birde biz topladigimiz
> listeyi kaybetmesek degilmi ? :-)))[gc])

Hm, ben tam bunu kastetmemis gibiyim, zira senin ugraslarina ragmen bu
isten cok fazla bir basari cikaramadik gibi :-(

Benim kastettigim konu, gerci medyaya gecis yapip, Turkiye'de gundemde
olan bilgisayar dergileri yada linux dergilerinde tercumanlik isi icin
reklam yapmak, birazcik propaganda vitesini yukseltmek vs. idi -- yani
Internet'te degil, print media uzerinde yazi yazilsin demek
istemistim...

--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>