Re: KDE'cilerin durumu & Gorkem'in felsefesi :-)

>Oh, en sonunda tercume tiryakisi oldugunu aciklayacaksin gibimine ;-)

Ben burada bu isin tiriyakisi olan kisileri rahatlikla sayabilirim. en
azindan ben bu isle baya uzun zamandir ugrasiyorum.[ 1999 baslarindan beri
[MDK icin]] ve eger bunca sene hala listede olan ve aktif olan arkadaslari
gordukce bunun bir hobiden cok bir tiriyaki isi oldugunu cok daha iyi
anliyorum :-))
>Yoh, yoh, yanlis (kimy.) eleman, bira icin ben parmak bile kipirdatmam,
>heh, ve Turkiye'ye de gelmek icin bayagica parmak kipirdatmalar
>gereklidir gibi -- yoksa birisi burada bana ucak bileti mi gondermek
>istiyor ;-)

Yaw sen degilmisin biyoloji okuyan ya otur bir kopyani cikart [ hos gerci
2.kabalak zararli olur :-)) ]. veya soyle adam akill birseyler icat et
parayi kir bizleri oraya getirt[ucak parasi senden olacak] :-)

>Maalessef simdilik goruntu oyle degil, son zamanda hic istekli tercume
>yapma niyeti yok gibi cogu kisinin, amma ben de (eskisi gibi ;-)) biraz
>bastirmiyorum gibi, ondan dolayi son haftalarda tercume cimitlenmemisdir
>benim tarafindan... Bakalim, belki bir ilerleme olur gelecek
>gunlerde....

Benim gibi hala liseson ogrencisi olan arkadaslar bu 14 gun icinde ruh
misali olacaklar. ( hain OSS hain sistem ) ama yinede elimden geleni GNOME
ici yapacam.

Bu arada ee kabalak bak ben tutkularimdan vazgecemiyorum yine Mandrakeyi
%100 yaptim. Ree Ree Ree Raa Raa Raa MDK MDK cok yasa [ mali krizden
insallah kurtulmuslardir :-(( ]
Sira GNOME u %100 yapmakta. Ne dersin yaparmiyiz ?[ bu 2 hafta bana muddet
ver hatta 3 hafta 1 haftada oss de yasayacagim soku atlatmak icin bu senen
hic bir yeri kazanabilecegimi dusunmuyorum :-<  ]

>PS: Gorkem: Niye bir "Tercumanlarin felsefesi" diye bir makale
>yazmiyorsun bir dergi icin? Belki disaridan hic tercume ile simdiye
>ugrasmayan kisiler/sirketler destek eli uzatir bizlere?!

Fatih ben bu konuda cok yazi yazdim . ama gele gele en  fazla 20 30 arasi
kisi geldi bunu konusmustuk seninle. Gorkem abi belki sen okumamissindir.
http://www.linux.org.tr/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=9
bu en basitlerinden biri. bircok portalda ayni sekilde ve hatta daha uzun
bir cok makale yazdim. ama zor toplaniyor adam. (birde biz topladigimiz
listeyi kaybetmesek degilmi ? :-)))[gc])
>--

Saygilarimla
Ömer Fad?l USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü
                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: