Re: KDE'cilerin durumu & Gorkem'in felsefesi :-)

On Fri, 2002-05-31 at 18:41, Cetin, Gorkem wrote:
> (Konu kde-i18n-tr listesini de ilgilendirdigi icin capraz postaliyorum.
> Fatih'le gnome-turk'te yine atisirken, gunlerden bir gun... )

Heh, ara sira oyle atismalar gerekli, oyle degil mi ;-) En azindan
Eposta listelerinde ufak bir pembe dizi (? soap opera@tr_TR = pembe dizi
degil miydi?!) "GNOME ile KDEcik" oynuyor gibi oluyor :-)

> Soylediklerim sasirtici gelebilir, ama ceviri yaparken rahatliyorum

Oh, en sonunda tercume tiryakisi oldugunu aciklayacaksin gibimine ;-)

> Cunku Linux'umu masaustunde Turkce gormek istiyorum. Daha "benden", daha
> "samimi", daha "paylasimci ve dostca".. O nedenle her aksam oturup 45
> dakika bu konuda calisiyorum. Son bir haftada 1000+ satir ceviririni
> tamamladim.

Masallah :-)

> Belki Gelecek A.S'de, bir Cumartesi gunu, aksam saatlerinde, GNOME i18n
> grubu ve KDE i18n grubu olarak frei bier esliginde bir toplanti yapariz.
> Bilmem ne dersin? Belki seni de bu sayede Turkiye'ye getiririz. :)

Yoh, yoh, yanlis (kimy.) eleman, bira icin ben parmak bile kipirdatmam,
heh, ve Turkiye'ye de gelmek icin bayagica parmak kipirdatmalar
gereklidir gibi -- yoksa birisi burada bana ucak bileti mi gondermek
istiyor ;-)

> Aslinda, son bir kac gunde,
> Omer, Halil Erensu, Alper Ersoy, Zafer Bahadir, Nuri Ozer, Onur Kucuk,
> Sinan Yalcinkaya
> isimli arkadaslar da cok yardim ettiler/edecekler. Umarim gnome-turk
> listesi GNOME tarafinda biraz daha etkin olur.

Maalessef simdilik goruntu oyle degil, son zamanda hic istekli tercume
yapma niyeti yok gibi cogu kisinin, amma ben de (eskisi gibi ;-)) biraz
bastirmiyorum gibi, ondan dolayi son haftalarda tercume cimitlenmemisdir
benim tarafindan... Bakalim, belki bir ilerleme olur gelecek
gunlerde....

> Cunku her iki grupta da iyi bir hava yakaladik, azar azar da olsa kamyonu
> dolduruyouz, neden boyle gitmeyelim, istim uzerinde calismayalim?

Kamyonu doldururken, kamyonu suren kisi kamyonu ucuruma atmayagini da
bir defa da soylemis olalim ;-) GNOME marka kamyona son zamanda hic bir
yeni mal/paket atilmadi ve bu konu beni birazcik uzdu gibi, amma olsun,
bu i18n isidir, boyle durumlar dogaldir.

PS: Gorkem: Niye bir "Tercumanlarin felsefesi" diye bir makale
yazmiyorsun bir dergi icin? Belki disaridan hic tercume ile simdiye
ugrasmayan kisiler/sirketler destek eli uzatir bizlere?!
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>