Re: Sizlerin yardimina ihtiyacim var...

>Hmm, yamaseti? Yamaseti de ne oluyor!?! *Turkce'de hic oyle bir kelime
>gormemistim simdiye dek de...* :-? Yoksa Josemite Park'in Turkce deyisi
>midir ;-)

yamaseti : Ne bileyim herkes birkac terim uretiyor bende ureteyim dedim
bence hicte kotu olmadi. Yama = patch yamaseti ise cogulu durumunda
kullaniyorum. yani belirli bir konu icin surekli cikartilan yamalar icin
kullanmayi dusunuyorum :-)
bu terim hakkindaki dusuncelerinizi de duymak isterim ....

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later