Re: Ola....

Selam,

> ... bakalim listede kac kisi hayattaymis :-) Hayatta olan parmak
> kaldirsin, fotograf ceksin ve bana gondersin ya da bir kisa Eposta
> gondersin ;-)
>
> Saka bir yana, tercume isleriyle ilgilenmedim son zamanda hic ben ve
> simdi Gorkem'e de soruyorum: hic bir uygulama icin son zamanda cimitleme
> eylemi yaptin mi?

Evet, ozellikle masaustunde ilk goze carpan uygulamlaarin onemli bir
kismini (gnome-desktop, menüler, gnome-control-center2) 2.0'in cikmasindan
hemen sonra elimden geldigince duzelttim.

Bu aralar Nautilus ve Evolution'a el atmak istiyorum.
Ikisinin de untranslated/fuzzy sayilari cok artti.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S