Re: Ola....

Selamlar
Ben hala hayattayım. Ve hayatta oldugum surece
yerellestirme calismalarina yardimci olmaya karar verdim.
Ama bu Linux icin olur ama onun (linuxun) tekelini kirmak icin cikacak
baska bir OS icin olur farketmez. :-)
Son zamanlarda KDE icin guncellemeler yaptim bunlari
gorkeme henüz yollamadim ama en kisa süre icinde yollayacagim.
Bu arada gorkem abi senden su cvs commit isini tam bir ogrensem
artik diyorum :-)

Hepinize kolay gelsin....
Sevgi ve saygilarimla
Ömer Fadıl USTA