Re: PHP ile program onerisi

Merhabalar
>Ya da, ne olmasini istemezdiniz? Ornek olmasi acisindan ben olmasini
>istemediklerimi sayayim, goruse sunayim:
>
>1- Cok yogun grafik
>2- Gorunur bir sayac
>3- Ihtiyac olmadikca cookie
>4- Uyelik vs.
>5- PHPNuke

izin verirseniz benimde sizlere birkaç önerim olacak

1- Bence Grafik yerine ince çizgilerle iç rahatlatan türden olsun
2- Sayaç olsun ama user göremesin . Yani sadece webmasterın okuyabileceği
bir dosya olsun
3- Çerezler bence kullanılsın daha interaktif bir görünüm
kazandırılabilinir.
4- Üyelik filan meselesi sadecene çeviriye üyelik şeklinde olsun
5- Phpnuke zaten gıcık onu kullanmayalım
6- Net üzerinden Msgfmt yapabilecek bir modül yani eğer ben win9x te isem
ama dosyayı check etmek istiyorsan net üzerinden siteden edebilmeliyim.
7- FAQ olmalı(SSS)
8- eğer yapılabilirse aktifler arasında birazdaha rekabet için bir aktiflik
grafiği (kişiye özel)
9- vede site üzerinde sadece çeviri hatalarının girişi yapılan bir forum (
çevirileri hatalı bulan veya beğenmeyen linux kullanıcıları için)
10- Yapıla bilirse ufak bir client program ( bu ileride başka amaçlar için
kullanıla biliriz). Sunucudan bilgiler alan ufak bir yazılım.
11- Booooool booooooool ekran görüntüsü (screen shot)
12- Ve Gerekli Patchler için link bölümü ( Suse , Redhat , kernel , ....)
13- Vede kesinlikle özel taglar ( html etiketleri ) kullanılmasın ms
kullanıcılarıda bizim dostumuz :-)))) (ie veya netscape uyuşmazlığı
yaşamayalım)
14- Sanırım şimdilik aklıma sadece bunlar geliyor.....

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: