Re: PHP ile program onerisi

On Tue, Jan 08, 2002 at 02:55:21AM +0200, Görkem Çetin wrote:
> Merhaba,
>
> (Kucuk bir fikrim var, ancak ben PHP'den pek anlamadigim ve bu isi
> uzmanlara birakmak istedigim icin hem GNOME-Turk, hem de KDE-i18n-tr
> listelerine yaziyorum.)
>
> Programin amaci, hem GNOME, hem de KDE web sayfalarinda durarak, eger
> birisi belli bir ceviri hakkinda elestiri/oneri getirecekse bunu almak ve
> bilgileri listeye aktarmak. Ornegin, form su bilesenlerden olusabilir.
>
> 1. Hangi GNOME/KDE surumunu kullaniyorsunuz? (kullandiginiz surumun guncel
> olmasina dikkat edin)
> [...]

Guzel oneri, hayata gecirilesi. Bunu sevinerek yapilacaklar listeme
ekliyorum.

Fakat KDE sitesi icin birsey diyemem. Mumkun oldugu kadar sitenin
genelinden ayrik tutariz, begenilirse orada da kullanilir. Hatta diyeyim
ki, onlar buraya baglanti yapsin, biz forma "Kullandiginiz masaustu"
sorusu ekleyelim. Mesajlar iki listeye ve eger program tarafindan
biliniyorsa cevirmene yollansin. Iki listeye de yollanirsa belki
ceviriler arasinda butunluk daha iyi saglanabilir (hos, iki masaustunun
de en aktif cevirmenleri ayni oldugundan bu bir avantaj saglar mi
bilemiyorum...).

Konu acilmisken bu tur oneri/beklentileri olan varsa ya simdi konussun
ya da... sonradan bildirsin. Ne olmasini isterdiniz? Cevirmen olarak ne
gibi web uygulamalarina ihtiyaciniz var? Ornegin istatistik dedik, baska
birsey dusunen var mi?

Ya da, ne olmasini istemezdiniz? Ornek olmasi acisindan ben olmasini
istemediklerimi sayayim, goruse sunayim:

1- Cok yogun grafik
2- Gorunur bir sayac
3- Ihtiyac olmadikca cookie
4- Uyelik vs.