Re: Web sitesi Cevap

On Sun, Jan 06, 2002 at 12:28:34AM +0200, Ömer Fadıl USTA wrote:
> Selam

> Malesef ben buna tamamen kat?lam?yorum :-(((( Yani ?u ana kadar Gelecek ve
> Turkuaz Hari? (ondada azda olsa ayar gerektiriyor )  hi? bir da??t?mda
> kurar kurmaz ??yle ne mutlu t?rk?m diyemedim :-))

Merhaba,

Buna hak veriyorum, fakat Turkcelestirme ekibinin sitesinde boyle birsey
soylersek, nasil diyeyim, hukmen malubiyet gibi birsey olur.

Deniz Hanım'ın arayan.com'da topladigi yazilara baglanti yapip bir
sekilde cok rahat kullanildigini belirtmemiz gerek.

(Soru isaretlerini farkettiyseniz, hicbir MUA da "out-of-the-box" Turkce
karakter desteklemiyor diyebiliriz.)

> san?r?rm bu www.slackware.org olacakt? ...
> birde www.trlinuxmag.org vard? san?r?m ( ?u i?e bak yazarl?k yapt??? yerin
> urlini unutan bir edit?r vay halime vay :-) )

Not alindi. Danke schön!

--
Alper Ersoy