Re: Web sitesi Cevap

Selam

>Tüm güncel Linux dağıtımlarında Türkçe sorunsuz olarak kullanılmaktadır.

Malesef ben buna tamamen katılamıyorum :-(((( Yani şu ana kadar Gelecek ve
Turkuaz Hariç (ondada azda olsa ayar gerektiriyor )  hiç bir dağıtımda kurar
kurmaz şöyle ne mutlu türküm diyemedim :-))

>hemen her çe?it programlama dilinde yazılım geliştirebilir

Malesef ben bir Visual basic hastasıyım ama durumlar beni C ve Assembly
hastası yapacak gibi gösteriyor..

>www.slakcware.org

sanırırm bu www.slackware.org olacaktı ...
birde www.trlinuxmag.org vardı sanırım ( şu işe bak yazarlık yaptığı yerin
urlini unutan bir editör vay halime vay :-) )

Saygılarımla

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358