Re: Web sitesi

>        B. Prosedur (Omer Fadil Usta bu bolumde bize cevirileri nasil
>           yaptigini ve cevirisini yaptigi programlari nasil takip ettigini
>           aciklayacak)

Bu güzel ho?ta ?u anda derslerle u?ra?t???m için bana daha k?sa bir konu
veya daha yal?n bir konu verilmesini isteyece?im.
?u anda Zaten ?u GTK+ ? çözmek için Kafa yoruyorum Ali Vardar arkada??m?z
mükemmel(!) yazm??. Kitap Böcek yuvas?n? and?r?yor. ilk bask?s?n? sak?n
almay?n kafay? yersiniz yoksa benim gibi.
?unu belirteyim ben bahsetti?iniz konuyu yazar?m ama CVS hakk?ndaki k?sm?
aran?zdan ba?ka biri yazmal? . Çünkü fatih o yüzden gülüyor. Ben yapt???m
çevirileri direk görkeme fatihe vede pabloya yollam???md?r ?imdiye kadar(ahh
?u winmodem -( ) ywni modem ald?ktan sonrada ö?renmek için zaman
ay?rmam???md?r.
Ama yinede ben yazar?m eksik k?s?mlar? tamamlars?n?z .!!!

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later