Tercümanlara ödül aslında düşünülebilir.

Aslına bakarsan şunun şurasında tüm aktif tercümanlara birkaç takın hediye
alarak bu işi biraz tetikleyebiliriz ben öneriyi veriyorum
işte liste ;
* 1 adet Linux i18n Tercümanı Kartı
(hani şu plastik sürücü belgeleri gibi bayağı ucuza yapılıyorlar)
* 1 adet Linux armalı T-Shirt
* 1 adet Linux armalı Şapka
* 1 adet Mandrake Linux Dağıtımı( 3 cd ) +
( 1 disket fontlar ve kde2.2.1 font patch for turish .po files :-)) )

Bu arada birde aktif çevirmenler bir ara belli bir yerde tanışsınlar isterim
(yani istte bir yerde buluşma)(not bu fatih için geçerli olamaz sanırım yani
buralara geri dönmesi zor gibi :-) )

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358